Fredag

2011-01-07, 16:53:30 / Kategori: Allmänt
Jag är så jävla dålig på att blogga. Men jag skäms typ av att blogga för jag har inget vettig/kul/intressant att säga (i detta fall skriva) så det blir bara som nu, massa skitsnack.
MEN när jag åker ska jag göra det varje dag, jag ska köpa en kamera och lägga upp bilder på mina outfits och "facelooks" och jag ska skriva om hur kul jag har i skolan för att jag pluggar nåt jag verkligen älskar, och så ska jag skriva om när jag stötte på Rihanna i tvättstugan och hur jag råkade ta hennes tvätt istället för min och att vi nu är bästa vänner för att vi passade så himla bra ihop (okej jag förstår om det låter som om jag vore en psykopat men det där var bara ett scenario, inget uttaget ur min fantasi.. elleeeer..? hm) och hur jag festat med Eminem och får kalla honom för Marshall för att vi känner varandra vid det här laget, blir presenterad för hans coola rapparkompisar och får spela in en demo på min och Natalies rap "Yesterday (I was so drunk)". Det blir en superhit på alla LA's klubbar och jag blir stenrik, gifter mig med Eminem (som jag får kalla Marshall) och vi lever ett superlyxigt liv tillsammans i hans stora hus och gigantiska livvakter. Jag ska lägga upp bilder på mig själv i enbart bikini och skryta om hur brun jag är för att det alltid är sol i Kalifornien, och gnälla på att mina bikiniränder är så vita att jag skulle kunna gå på stranden utan bikini och ingen skulle märka att jag var naken.
Typ det ska jag skriva om.

Anonym

hahahahah



2011-01-11, 00:48:17 URL: http://lonelyheartclub.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?