Give a little bit of your love for meeee

2010-12-13, 15:50:18 / Kategori: Allmänt
Fy vad jag är trött. Vill hem, äta, åka till min man och sova. Inte vakna upp till väckarklocka imorn.
Jag var hos läkaren idag och fick resultat och påskrift från mitt PPD-test. Känns bra.
Fast lite osäkert. Isa och Rugi ska ju komma in också.
Sen blir det bara stress stress stress med att fixa CSN, visum och flygbiljetter. Hoppas allt går snabbt, vissa har ju fått vänta i mer än 3 veckor. Vi kommer säkert få behöva åka till LA dagen innan skolan börjar hehehehehehe panikskratt hehehehehehe
Bara tisdag-fredag kvar nu sen har jag semester i två veckor. Åker till mamma den 20 och myser. Äter god mat och hoppas på några glas vino.
CIAO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?