burr

2010-12-15, 08:56:11 / Kategori: Allmänt
kallt ute. fan jävla jacka som ska gå sönder, nu räcker det inte ens med en vinterjacka+en jacka under. damnit!
Jag vaknade i natt vid halv tre tiden av att det kraschar riktigt ordentligt ute i vardagsrummet, sedan knackar det på balkongdörren så jag blev livrädd men var tvungen att springa ut och kolla vad det var. Såklart va det lilla bodil som stog och bankade tassarna mot fönstret för den där jävla katten utanför retas! Den där kraschen lät som en ruta gick sönder, trodde det var inbrottstjuvisar ju!
När jag vaknade imorse hade jag ett svagt minne av att jag helt plötsligt stigit ur sängen, gått ur mitt rum och sedan vaknat när jag stog utanför och försökte hindra bodil att smyga in. Jag går aldrig i sömnen!!!
Så summan av kardemumman - jag klev upp 05.15 för att gå till jobbet och har inte sovit ett skit- blä



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?