Were do I begin

2010-12-10, 16:10:36 / Kategori: Allmänt
Låten går på repeat, har gjort hela dagen "were do i begin, to tell the story about how great the love can be"

Hade sjuuukt kul med "jobbet" igår på Häringe Slott!
Vin, öl, julmat, en kork J&B som smakar papper och massa drinkar.
Och bowling i kägelbanan! Mycket roligare att spela i lag med två banor, ensamma i ett rum med riktigt gamla klot och käglor. Det betyder att man får ställa upp käglorna själva och skjutsa iväg dom i rännor var konstruktion alla var imponerade över.
Och glöggmöte i en öppen vinkällare, med mandlar och russin.
Ibland undrar jag hur så många roliga människor hamnar på samma ställe. Förutom jag, jag passar inte in.
Fick höra "ååh du är ju så liten, helt sjukt!" utanför Carmen av preliminära pappa Andrés och Thomas.
Tog några timmar innan jag accepterade att han är gammal, bevisades med hjälp av ett körkort. Jag vill också se sådär ung och fräsch ut när jag är 40!
Vi bjöd in två tjejer i rökrummet för konversation. Dom dyrkade mig och min praktikplats och mina planer till Los Angeles. Det kändes bra! Men jag är konstig när jag är full.. Har plötsligt inga hemligheter kvar och älskar allt och alla. Men det är väl bra? hehe
Har gjort ett PPD-test idag också. Gjorde fett galet ont. Fan värre än tatuering. Men det tog bara 5 sek. Spruta in 0.1 mml vätska precis under huden. Uuääh!
Får veta på måndag om jag har haft TBC. Tvekmacka. Så jäkla konstiga där i Amerikat..
Snart hemgång
CIAO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?