Nytt jobb, nytt namn på brevlådan (%&!!"¤¤#%&#) och operation

2010-01-07, 18:19:44 / Kategori: Allmänt

Jag har idag varit på utbildning på provoice. Herregud vilken skillnad när det gäller "seriösitet" mellan detta och spärrservice. Vad jag minns var vi typ 20 pers på utbildningen där men idag var vi 4 st och det var mellan 14-17. Spärrservice hade typ 1 timme.. Well well! Jag börjar på måndag tror jag. Wish me luck!

Sen ringde gamle Emil och sa att röntgenbilderna kommit in och att han beslutade sig för att skicka en remiss för operation. Jag minns inte vad det hette men jag antar att han sa ett annat namn för "titthålsoperation". Skopi-nånting hette det. Första gången i hela mitt liv som jag ska operera mig! AAH! Louice, jag antar att vi gjort samma operation sen för jag hade slitit ut/skadat minisken?
Trots min rädsla så jag är så jävla glad över att jag ÄNTLIGEN fått ett svar på mina miserys!! haha

Och nu när jag kommer hem (mina fötter är isbitar så lid med mig jävla thaipruttar) och ska kolla brevlådan som finns i porten. Vad ser jag? JO - en nytt namn?? WTF!? ÄR DET INGET I DITT JÄVLA HUVUD SOM FUNGERAR? TÄNKER DU ALDRIG "HM, JAG KANSKE FRÅGA MARINE FÖRST OM DET ÄR OKEJ?"

JÄVLA ÄCKELFITTHORCPBÖGBAJSSKITKORVSÄCKEL!!!!!!!! SHIT VAD JAG HATAR DIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



sådär ja.. agressionsutbrott nummer ett.. Jävla babian till bror.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?