hej

2010-01-26, 21:09:09 / Kategori: Allmänt
Jag saknar mina thai-vänner! Dom har varit borta för länge nu! Känns som att jag inte har träffat nån alls på jättelänge!

Men det har ju blivit lite ändrat nu.. Jag blev uppsagd igår haha. Jag är helt enkelt för snäll och har inte "den där tuffheten som krävs", men jag hade det på känn. Jag fick iallafall jobba lite, tjänade väl ihop runt 2700 så det var det värt! :) Så nu får jag garanterat bidrag igen (det blev massa problem) och så övertalade sekreteraren mig att börja plugga. Så jag ska börja kolla upp vad jag skulle kunna plugga för något, det blir svårt eftersom jag inte har nån ANING om vad jag vill bli "när jag blir stor"

Med tanke på att man måste ta studielån, och jag som inte bor hemma måste låna till hyran OCKSÅ så låter det inte så kul. Å andra sidan så kan man få tag på lägenhet ganska lätt om man studerar.

Paradise Hotel next! woooo!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?