2lax10

2010-01-01, 22:38:41 / Kategori: Allmänt
Snörvel. Fyy vad jag är snorig, det jobbiga är att jag glömde mina näsdukar hos calle, jag kan inte frossa i att snyta mig med lambi för vi har en tredjedels toapper kvar och inget är öppet, och jag känner nästan ingen smak.

Skönt bara att jag inte är bakis. Jag hade jättekul igår! Först middag med Sofia och hennes mor som lagade skitgod nyårsmiddag. Vi förade ett tag, försökte på oss fuck the dealer men gav upp haha. Sen skildes vi och jag åkte och träffade baby som stod och rökte i ett fönster. Åkte till Emmy för att fira 12-slaget men det blev trots allt en fest där ändå :)

Åkte hem halv tre då vi bestämt oss för att vi inte ville va med massa dräggigt fyllefolk då bara fem minuter efter entré så spillde nån en hel cider/öl på Emmys matta och någon tappade en glasflaska.

Vi skvallrade på den lockiga mannen som spillt och fick ett tusen tack av Emmy haha.



Vad säger man nu då? Beach 10? 010? Inte för att det kommer bli nåt beach för mig men man kan ju alltid säga det iallafall och tro själv på att man kommer träna haha...

GODNATT




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?