Alla hjärtans dag

2010-02-15, 10:44:17 / Kategori: Allmänt
I torsdags var jag hos älskade mor. Mamma jobbade fredagen, så jag passade på att åka till mormor och morfar (åt nog världens godaste köttfärsås där..mm..) och sedan åt vi jättegod middag hemma med min favvosås - basilikasås! Var nog mätt hela dagen haha..

På lördagen steg vi upp relativt tidigt för vi skulle åka skoter på isen och tända upp en eld att grilla korv på. Vi klädde på oss, jag i en riktigt ful overall som vi lånade av grannen (den var för liten så jag fick snö in i skorna hela tiden) och mammas skoterstövlar som är omöjliga att få av när man väl satt på sig dom. När vi står ute och skall åka iväg, så funkar inte skotern så det börjar luta sig åt att grilla hemma istället. Men nisse den fixarn köper nytt tändstift oh VIPS så funkar skotern prima. Jag fick självklart sitta på skotern och mamma i den lilla kälken som man fäster i bak. Brasan är en annan historia, man ska helt enkelt inte tända en brasa på is. Eld + is=vatten

Sen bar det hemåt igår, på alla hjärtans dag. Calle hämtade mig på centralen, och väl hemma hos honom så hade han förberett fruktsallad, efterätt och vi skulle göra en drink och hemmagjord pizza. Den där pizzan är så djävulskt god haha!

Världens gulligaste pojkvän!! Jag fick ett armband och ett par lite för stora örhängen. Älskar dig <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?