tionde oktober klockan sexton

2009-10-10, 16:20:20 / Kategori: Allmänt

Jag vaknade för 45 minuter sedan och har hunnit bajsa, göra en fet cup-of-chino och lyckats titta på två avsnitt av The City. Ja, Calle, jag erkänner. Jag älskade Laguna Beach, jag tittade på The Hills och jag har börjat titta på The City!! MOHAHA

Och, idag ska jag titta på sverige-matchen med sofia och några fler antar jag, och äta CHIPS! Jag har dock bara fem kronor på kortet så får se hur det går. Hur som helst så saknar jag kvällarna vi satt och tittade på Cristiano Ronaldo när han sprang sina rundor på kanten, när kunde det varit? Jag tror vi gick i åttan eller nåt.. Sjukt töntigt och fjortisaktigt haha! Vi tog t.o.m kort på teven!! HAHA

Aja, jag har ingen aning om vad jag ska äta idag, jag vill inte ens gå in i köket för det är så jävla vidrigt. Den dagen jag flyttar från min bror kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv! :D

hejdå.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?