ta mig härifrån!

2009-10-16, 23:23:05 / Kategori: Allmänt

..när jag skrev det till en kille på msn en gång för jag hade bråkat med familjen eller typ klagade över skolan så svarade han "sådär säger alla tjejer.."
Det är sant! Och det är så himla omoget att ens säga "ta mig härifrån", det låter ganska fult också.. vet inte riktigt vart jag skulle komma med det.. Juste! Jag hatar att bo här och jag vill inte ha varken niklas eller hans vänner/flickvän hängandes är (inget personligt vänner/flickvän) för jag vill vara själv! Snälla kan jag få vara ensam här hemma för en gångs jävla skull så jag slipper städa upp efter äckliga matlagningar och äckligt mjöl i besticklådan SOM FORTFARANDE LIGGER KVAR DÄR!

Jag bor med ett cp

Jag har iallafall lite stolthet i dethär hushållet, eftersom jag inte rullar hasch-joints varje dag och snor folköl från mina syskon UTAN ATT GE NÅT TILLBAKA :)

Detta är inget "tyck synd om mig"-ta mig härifrån.
Jag menar det verkligen, ta mig härifrån. Jag är trött på att bo med någon som använder viktiga pengar till att köpa knark för att kunna bli hög och försöka försvinna från det verkliga livet, när andra försöker att hitta jobb och bara lägger pengar på hmm, låt mig se: MAT!? stupid fuck...

Jag har inte druckit en starköl sen början av september tror jag.. Jag vill på förfest med mina tjejer, dricka vin och prata om allt såntdär vi brukar prata om. Jag vill bli full och vingla runt och hångla upp min älskade pojkvän och vakna dagen efter med världens äckligaste andedräkt och bakfylla.

bajs




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?