Stockholm Calling

2009-10-19, 16:45:10 / Kategori: Allmänt
Bah. Jag lyssnar på Sophia Somajo (som jag äntligen får göra för calle har spotify och mitt funkar inte och det går heller inte att ladda ner) och tycker faktiskt att det är rätt mysigt att lyssna på, typisk musik man klarar av att lyssna på om och om igen för att ta död på tystnaden.

Jag har inte så kul. Baby kom hem idag (yaaay!!) så jag mötte honom på centralen och sprang fram till honom och pussade hans trötta ansikte. Sprang och sprang, jag skuttade de sista två metrarna.
Men ack, jag somnade på soffan och blev väckt för jag måsta (ja man kan säga "måsta" om man kommer från hudik) till "sensus" i medis för att få lite hjälp haha. Jag höll nästan på att somna, jag har en dålig vana att somna i klassrumsmiljöer men jag lyckades hålla mig vaken idag.

Jahap. Jag försöker hitta nån bra film att ladda ner men icke. Calle jobbar minst 3½ timme till så jag måste hitta på något rapido! Kanske smyga i kylskåpet och skafferiet eller nåt.. hm. Jag är hungrig. Och te! Te vill jag ha! :(

hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?