pppprrrrfffffff

2009-10-17, 08:14:22 / Kategori: Allmänt
Goood morrrrooon!
jepp! jag är vaken kl 8! faktiskt, så klev jag upp 6.30! mohahaha.. jag börjar bli bra på dethär med att vända på dygnet. Det är bra att ingen annan vill boka tvättstugan 7-10..

Förresten så tycker jag inte om "dagens" barnprogram. Det suger verkligen, jag menar, vart tog det barnsliga vägen?! Nu pratar t.om. dom tecknade figurerna (som egentligen inte längre är tecknade utan animerade) har mobiltelefoner och pratar om dålig täckning? Hurra för tekniken, men barnprogrammen som visas nu är inte ens densamma som förut.. Är Disneydags ens Disneydags längre? Det är typ konstiga dockor eller animerade människor som pratar med jättemesiga röster? Det ska ju va Musse och Kalle Anka och Svarte Per och Långben! Piff och Puff! Stålkalle! Timon och Pumba!!!!! AAAH!!

Jag lever i misär.
Just nu gör min pojkvän intelligenstest. Hur ska jag klara mig sju månader från honom om jag inte ens klarar fyra dagar?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?