lördag/söndag

2009-10-11, 03:53:13 / Kategori: Allmänt

Jag tycker inte om att ta natt-tuben/bussen för det ska alltid va nån jävel som äcklar sig! För det första satte jag mig framför ett fetto som satt och rapade hamburgare på mig, och för det andra så hade nån brud spytt på ett av sätena. Okej, jag ska inte dra alla över en kam, jag har själv spytt på tunnelbanan flera gånger (något jag inte gjort sen jag gick i ettan men ändå). Jag kom iallafall hem i säkert förvar!

Matchen sög. Vi pratade mer än tittade. Sverige förlorade! yaay.. Sen blev det skruva den som beckham som vi inte heller tittade på, utan vi kollade på youtube-klipp och kacklade en massa! Det är helt sjukt hur mycket fyra tjejer kan låta när dom pratar.. pjuh! När vi lugnade ner oss tittade vi på final destination 2 som faktiskt är bra tycker jag. Och trean är bra också, inte ettan och inte fyran.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den nya "stjärnskottet" Lucy Love. Tycker inte riktigt om folk som gör indentiska beats på alla låtarna i ett album, det ska vara lite variation. Typ som Britney, eller nåt. Eminem, jag vet inte! Hur som helst så har hon lite coola kläder, fast musiken måste man nog lära sig tycka om.. tycker inte om den, än, men jag har bara lyssnat på två låtar.


lucy love




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?