idol suger

2009-10-16, 20:28:35 / Kategori: Allmänt
Ändå sitter jag och tittar på det hehe. Jag väntar ju på blades of glory som börjar 22! :D

Idag idag.. jag har åkt till sköndal och lämnat cv på McDonken och sen åkt till Sofia efter. Blev bjuden på kanske världens godaste pizza! 4-real! Nu är jag hemma iallafall, har poppat poppekorn och äter upp mitt sista godis, och dricker flädersaft/juice/koncentrat/vet ej.

Det är Michael Jackson-tema på idol. Fyfan vad alla kommer låta SÄMST! Idol har tappat sin glans, om den ens hade sin glans när den kom till sverige.. Hm. Det var iallafall roligare när man var mindre helt enkelt, nu tycker jag det är ganska pinsamt att se på. Och varför har dom införskaffat dansare på scen? Jo, FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA TRÅKIGT SÅ DOM MÅSTE KOMPENSERA TRÅKIGHETEN MED ÄNNU TRÅKIGARE DANSARE! BAH!!!

Jag saknar Calle... <3
hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?