helo

2009-10-22, 15:35:12 / Kategori: Allmänt
usch usch USCH! Jag som faktiskt lyckades vända på dygnet, och sen "råkat" sova till 16 i söndags, har nu vaknat kl 14 säkert tre dagar i rad nu. Så jäkla dumt. Jag åker iallafall till mamma imorrn och där ska jag faktiskt vända på dygnet, för det är inte kul alls att vara den enda som är vaken i det där huset när alla andra ligger och sover. hua!

Det betyder alltså att jag inte kommer gå ut med alla på lördag, men däremot ska jag försöka haka på Cronja, Karin och Lollo i Sundsvall beroende på vad dom ska göra och så. Det tar dock en timme att åka till s-vall från mamma, och jag lär ju verkligen inte åka tillbaka till mamma på natten sen heller. Aja. Får se hur det blir.

Min baby sitter och tittar på tv, och jag skall snart göra nudlar med "cripsy chicken"-smak vilket inte kommer förvåna mig om det är starkt....

HEJHEJ

louice

meeeh!!! vi hade ju planerat i en månad. mest sämsti.



2009-10-22, 23:42:52 URL: http://louicejuliana.blogspot.com

marre

jag vet :( jag glömde bort och hade redan lovat mamma att åka till henne



2009-10-25, 16:56:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?