heeeey

2009-10-07, 00:07:46 / Kategori: Allmänt
Idag hör och häpna har jag varit med om en otrolig upplevelse! Jag har varit hos gynekologen och blivit grävd i! Egentligen var det inte så jobbigt, inte just då, men när jag tänker efter så känns det lite konstigt nu i efterhand..hm.

Jag har också virrat runt på stan med Calle och kollat vinterjackor. När man testat ett antal dunisar på stadium så vill man bara haa och haa, och Calle fick men inte jag. En snygg sådan också. Men han är snygg i allt.. fast den är snygg, också.

Och så har jag fått samtal från mamma om att en dam som kontaktat mig på facebook och ville träffa mig visade sig vara "ganska koo-koo i huvet" enligt min farbror (som jag dock aldrig träffat) och jag skulle apppsolut inte ha nåt med henne att göra. Svår dyslexi eller nåt, fanns inte på google men det lät obehagligt! Hon ville att jag skulle träffa hennes barn.......

Och sen måste jag dela med mig om en sak! Tänk på detta nästa gång ni ser colgate-reklamen. Den som är en kub med olika ansikten och snurrar runt. Tänk på den sista kombinationen som dyker upp! Den personen ser precis ut som Prinsessan Victoria! En kvinnas panna och ögon och en tjock, mysig brunettlugg - och så en mans käkar och tänder! Det kan inte bara vara jag? Riiiight?

så fort min man har klossat färdigt ska jag få nudlar med biffsmak. mmmmmmmmmmmmmmm



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?