Bärssö

2009-10-25, 16:55:37 / Kategori: Allmänt
Jag trodde klockan var sex, inte fem, för då blev jag ledsen i ögat när jag insåg att jag kommer få vänta en timme till innan jag får höra babys mysiga trött-röst igen. Bajs.

Jag åkte till mamma i fredags kväll, jag har aldrig varit med om mer kärringar som knuffas än i kön till bussen! Jävla haggor alltså, trängde sig gjorde dom också även fast jag stod nästan längst fram! Jag ska också bli en sån kärring, och göra livet surt för andra. Fy skam säger jag!

Mamma och jag satt uppe till klockan sex på morgonen. Vi drack gin, och helt plötsligt insåg jag att jag varit vaken i nästan 22 timmar i streck (fast jag somnade i tjugo minuter på bussen upp) men det gjorde inget för vi hade kul.
Igår mådde jag mindre bra då gin tydligen innehåller mycket socker, så jag låg helt stilla i soffan för att hela världen inte skulle snurra runt. Ont hade jag, ville inte äta eller dricka nåt, men så småningom tvingades jag i ett halvt glas vin för att bevisa att en "återställare" faktiskt funkar på riktigt.

Imorrn ska vi till mormor och morfar och äta middag. På tisdag ska vi åka till stan, och då åker jag hem på kvällen, tror jag iallafall? Kanske har missuppfattat allt.. Hur som helst så dröjer det tills jag får träffa min älskling igen. *lessen_flikka_grater_blod*

mm.

Nattkatt

Haha jag ser dig och din mami sitta där och dricka gin! Har min moster ringt dig och gett info angående fredag? Ni ska samlas 15.30 i folkets hus här i bagis så du veeet. Det är du,ida,elin,maja och tessan :)



2009-10-26, 20:19:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?