3D-bio

2009-10-10, 00:49:02 / Kategori: Allmänt

Helo.
Jag är inte sådär sjukt glad just nu eftersom jag sitter ensam på mitt lilla rum, tittar på Star Trek (?) och saknar en stor kopp varm choklad med grädde och kladdkaka (med grädde). Trött är jag inte heller...

So, idag blev det Final Destination 4 med Calle, Louice och Jonis. Först gratis hamburgare (gratis är alltid gott) och sen bar det av till Heron! Filmen sög, men 3D-effekter är skitkul!! Jag har dock sjuuukt svårt att sluta irritera mig på folk (läs: från skärholmen som heter muhammed) som sitter och pratar och skriker bakom en på bion.. det är alltid några av "dom" som ska förstöra med sina parningsläten så fort en jävla halvnaken rumpa kommer upp i bild.

Just nu saknar jag min mamma och kissen, och att äta frukost tillsammans vid köksbordet och vänta på att nån ropar att det är mat och allt det där. Bara jag tänker på småsaker som när jag satt i köket i skarpnäck och gjorde läxorna och mamma lagade mat under tiden så blir jag helt mörk inuti och önskar jag vore där just nu.
Men så är det inte!

Och varför dricker alltid katter i filmer mjölk? Katter är allergiska mot mjölk. Dumt.

Min teve brusar också för varje "s" nån säger.. skitliv. Jag vill bo i en fin mysig lägenhet med nån jag älskar (ja, du calle), inte med en bror som lämnar sin flickvän här ensam och röker droger. 

XOXO

  
Varm choklad, star trek och dålig film




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?