04.30-ish

2009-10-10, 04:37:14 / Kategori: Allmänt
Ja, tro det eller ej men jag är fortfarande vaken. Typiskt att jag var så trött runt halvtvå-tiden och tänkte gå och lägga mig, men hittade roliga videoklipp och andra grejer att titta på så jag är alltså fortfarande vaken..

Dock hittade jag sjukt intressanta saker, som att man hittat ett monster i mexico som försökte kravla sig upp på stranden, men de lekande barnen blev rädda för "varelsen" så dom kastade sten på det - dagen efter var monstret strandad och död. Och den ser sjukt obehaglig ut!! Jag måste kolla upp det på google sen, men jag är så rädd för att titta på sånt själv för då skrämmer det mig mer än intresserar mig. Så Calle får sitta med mig när jag tittar på såna konstiga saker.

Jag hittade också en artikel om en man som hittat en "babyalien" och som av ren rädsla försökt dränka den lilla varelsen, och försökte i flera timmar men den "vägrade" dö. Efter att bonden lyckats döda den lilla babyn, skickades den till forskare som kunde konstatera att den inte är av vårat slag. Och det konstigaste (!!!!) var att bonden dog några dagar senare av att brinna inne i bilen, det visade sig också att elden var varmare än normalt.

Ja - jag tror på spöken
Ja - Jag tror på rymdvarelser

Nu ska jag nog sova. Jag är helt upprymd. Blä.
<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?