You're my personal set of heroine

2009-11-02, 15:56:38 / Kategori: Allmänt

Ååh, Twiligth är brabrabra! Eftersom jag laddade ner en crappy version i vintras så testade jag nu att ladda ner en dvdrip eller vad det heter (förstår inte riktigt alla dessa termer...) och t.om. svensk text! Så skarp bild och lite mer förstående vad dom säger - vips en av de bästa filmerna jag sett.
Twilight är en typisk film man kan se om och om igen.. och jag tror nog att majoriteten av twilight-älskare är tjejer. Den är så tjejig som den kan bli.

Hur som helst, jag fick babyboo att inhandla en pälsmössa från h&m (som jag egentligen bad honom pröva för skojs skull men det visade sig att han var prutt-snygg i den) och han köpte presenter till sin bror!

Skulle egentligen på sensus-möte idag men jag "råka stänga av mitt larm"... Jag är så otroligt lat.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?