Tröttis

2009-11-23, 22:25:21 / Kategori: Allmänt

Jag som skulle komma hem med en klänning och sammetstights fick ett tråkigt besked från Nadia som sa att det inte finns några tights kvar alls - någonstans! Och klänningen va inte så jävla snygg som jag trodde heller.. Nu vet jag iallafall att jag har storlek 40 i kläder som inte har stretch.

Jag kom iallafall hem med en annan klänning för 150 kr från H&M och tittade vidare lite till men hittade inget speciellt. Imorn ska jag till Hornstull och köpa mina Timberlands (yaaay) och sen ska jag gå på jakt efter en ropechain på Gulan och ett par sköna sockar. Sen får det räcka, för det skall betalas hyra också!

Jag har iallafall kommit på vad jag ska köpa till mamma i julklapp, en yantramatta (eller shaktimatta?) från stadium. Om den är billig haha..



jag testade calles mammas matta och den var smärtsam, men jag tror nog jag låg fel.
det gör ganska ont med 11.550 taggar i ryggen hehe..


N

Jag prövade mammas spikmatta. Det var rätt skönt,fast en liten del av min röv fick plats och där gjorde det fanimej asont.



2009-11-24, 00:33:25

marresarre

Haha, jag låg typ helt spänd så det va inte så konstigt att det gjorde ont, sen efteråt brändes det jättemycket



2009-11-24, 11:57:22 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?