the roof caved in and the truth came out

2009-11-26, 00:23:43 / Kategori: Allmänt
Helo! (jag har alltid undrat om någon fattar varför jag alltid skriver "helo" och inte "hello". dr phil säger "helo". det uttalas "yello", haha.)


Idag har inte så mycket gjorts. Jag klagade om att jag skulle behöva gå till sensus idag kl 9 på morgonen. När jag kom dit så säger min coach att jag inte har möte förns Nästa vecka. Jag gick hur som helst tillbaka till baby men ville inte väcka honom så jag lade mig i soffan och tittade på Drömkåken (en av dom bättre super-svenska filmerna, yes)
Jag somnade och vaknade klockan två när baby kom krypandes från sängen.

Vi gick till skrapan och skulle byta mina tights, Foffi sade igår att det finns såna på cubus så vi åkte till stan för att kolla. Dom va inte ett dugg lika dom på monki så jag köpte dom inte (plus att dom bara fanns i XL)
Det blev en promenad genom Gamla Stan. Calle är så smart och vis, han kan nästan allt! Bara man frågar om nåt så får man veta jättemycket. Jag lär mig nåt nytt varje dag, det är sant!

Nu skall jag gräva ner mig i soffan.
Kolla videon. Låten är bra, men hade sugit utan Imogen Heap's underbara refräng.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?