söndag, nu igen!?

2009-11-22, 19:14:25 / Kategori: Allmänt

Veckorna går ju åt som smör i solsken. Det är skitväder ute, jag har ont i knät mer än någonsin på länge och jag hittar inte på nåt kul att göra. Men inte ska man gråta över spilld mjölk! Jag har blivit accepterad av tyresö kommun så nu har jag äntligen pengar på kontot så att mamma äntligen slipper lägga ut flera tusen kr på mig!

Det betyder alltså att jag kommer betala hyra och allt själv.. Fast "själv" med en annan betoning. Jag har ju fortfarande inte jobbat för pengarna med blod svett och tårar precis.


Ikväll är det Entourage och det skall ses med mina vänner popcorn, julmust, marabou och riskaka. Men nu ska jag ge "16 and pregnant" en chans. Börjar på MTV nu och får mig bara att tänka "herregud jag skall inte skaffa barn förns strax innan klimakteriet!!!"



entourage 22.30 på 6an




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?