söndag eftermiddag

2009-11-15, 16:09:02 / Kategori: Allmänt
Jag vaknade med massa ont i magen men lugnades med en stor tallrik mannagrynsgröt med kanel+socker+mjölk. Och nu min hemmagjorda latte (som inte alls var lika god idag som den varit förut..)

Jag läser faktiskt alla "stora" bloggar eftersom jag är arbetslös och när jag inte har nåt att göra så tillfredställer dom min ensamhet. Det har blivit lite av en rutin, och jag skäms lite för det men det är något med att jag älskar att hata.
De jag läser är blondinbellas, kenzas, kissies, falsk sanning och stopandreplay-bloggen. Ibland också Viktoria Tomic som jag hittade för några dagar sedan, hennes stil är så häftig!

Hur som helst så har jag blivit en såndär som har koll på alla bloggare som tjänar pengar på att skriva skit om deras liv, vilket jag aldrig tycker är speciellt intressant. Jag tror jag läser bloggarna för att jag önskar att jag också kunde tjäna pengar på att visa vilka kläder jag har på mig idag och vad för lunch jag har ätit. herregud, det är ju enkelt....

Det är faktiskt lite roande att läsa falsk sanning för man kan skratta åt hur "operfekt" människan är, även fast man har löshår, fixade naglar och tjänar 30 000 på annonser i månaden. Det är kul att läsa om att tjejerna som bloggar redigerar sina kroppar i photoshop, ljuger för att få uppmärksamhet och egentligen inte är så glamourösa som man kan tycka.

SÅ HAHA! Jag är mer "perfekt" än en känd bloggare, och det är där jag vinner på att älska att hata =)

Jag hittade en till lite underhållande blogg också.. No More Mr.Nice Guy



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?