skavsår och knäont

2009-11-28, 19:13:51 / Kategori: Allmänt
Efter ett uppvaknande med en halv supergod nybakad lussebulle och en kopp te begav vi oss till julmarknad i Gamla Stan. Fanns typ inte sådär jättemycket att se, så vi tog en fika på drottninggatan och sen gick vi till sergelgången då jag skulle fortsätta min jakt på sammetstights.

Calle hittade världens mysigaste "luse"kofta på carlings, och jag hittade dom efterlängtade tightsen på Bik Bok UTAN ett ben för kort/långt utan dessa var perfekt långa(!) , och en laxrosa shört. Måste vara jääävligt små storlekar dock eftersom jag köpte XL (dom enda som fanns kvar.......) och kan ha dom pöööörf. Visst att jag har gått upp i vikt men komigen!? Fan kan inte en normalbyggd tjej köpa ett par tights i Medium utan att se ut som en uppstoppad valross. Ha.





Det blir Star Wars ikväll och säkert några koppar te/varm choklad.
Jag har inte lagt pengar på öl nu, utan på kläder. Känns sjukt bra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?