Sensus

2009-11-24, 12:27:36 / Kategori: Allmänt
Ja, då har jag varit på sensus på coachmöte. Jag kände mig normal, smart, snygg och så jävla bra. Men ändå ledsen över att ställa mig frågan "shit, är jag verkligen på samma nivå som dessa människor?"
Vi kallar coachen lärare och den konstiga slovaken för Per

L: "Per, vad tänker du på? Vad som helst" (angående coachningen alltså)
P: (med brytning) "Asså.. Jag vet inte varför men jag tänker på hamburgare höhöhöh. Jag e fett hungrig höhöhöhö"
L: "Okej.. det.. kan man ju göra."

Fem minuter senare:
L: "Så vad ska man göra för att tänka positivt på jobbsökande?"
P: "Höhö.. Man kan tänka på kisskatter! Hehehe, då blir man glad"

HALLÅ ÄR DU HELT JÄVLA RETARDERAD ELLER DITT JÄVLA RÖVHÅÅÅÅÅL!??!?!
..tänkte jag medan jag log åt kissekattskämtet för att inte vara ohyfsad.



jag gick tidigare för jag ska inom tio minuter gå till bussen och åka till hornstull för att inhandla mina timberlands.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?