Paranormal Activity

2009-11-19, 19:58:20 / Kategori: Allmänt
Fyyyy vilken bra/läskig film! Otroligt obehaglig, det bästa är att man aldrig får se vad det är för något utan allt är bara kusligt och spökligt! Jag fick lite av en adrenalinrush efter att jag sett den och ville se den igen haha. Den är så sjukt sevärd och tro mig, den var faktiskt läskig så lyssna inte på folk som säger att den är dålig! ;)


c

I KNOW!!!! jag såg halva, men sen beslöt vi att de inte var en god idé med tanke på att vi bor ensamma utan någon stark att försvara oss



2009-11-19, 22:08:25

N

Jag tänker då aldrig se den. Fan jag har inte ens vågat se the ring än.



2009-11-20, 16:03:37

marresarre

haha, se den inte. jag funderar nu efteråt på att försöka hitta nån människa som kan bota "mörkräddhet" haha. även fast jag sov med calle inatt så svettades jag som fan och var skiträdd!



2009-11-20, 20:14:42 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?