Paradise Hotel

2009-11-16, 15:49:24 / Kategori: Allmänt
Ja, jag såg första avsnittet av det igår, och som jag har tjatat på calle att vi måste se det! Dock blev det en liten besvikelse för det var så kort.. trodde det åtminstone skulle va 40 min inte 20..

Först trodde jag/vi att brandmannen var en som vi såg på gate-one (?) i stan men det visade sig att det var fel. Dock så var dom så sjuuuukt lika och det skulle inte förvåna mig om han förlorade yrket och började på klädbutik efter att ha varit med i paradise hotel :P

Sen Jackie då. Jag tyckte hon var jättesöt och skånska på tjejer är ju så fint! ..tills hon berättar att hennes hämnd på sin pappa som sitter i fängelset var att vika ut sig i slitz för att alla andra på anstalten skulle se hans dotter naken? Det var det onödigaste hämnden jag hört!
Och vem fan har sex i första jävla avsnittet!!?


Tydligen klippte dom bort detta:
-Tycker du om min kuk i dig?! Ah nej, det här går inte alltså! Aääee nu kommer jag. FITTA!!

- Nej, Nej, Nej, försök att hålla dig, tänk på nåt äckligt!

(taget från no more mr.nice guy)



Det jag blev "upprörd" över var att jackie viskade -"kom igen vi kör doggystyle"

Aa, jo tjena. Det kommer ingen se? men vad gör man inte för att bli känd..

Jebi

HAHAHAHAHA asså jag DOG NÄR JAG SÅG DET DÄR hahaha så pinsamt.



2009-11-17, 01:40:04

N

Det var inte alls bortklippt!



2009-11-17, 13:33:39

marresarre

var det inte? jaha jag trodde det hahaha. hörde aldrig det där som står :P



2009-11-18, 11:11:28 URL: http://imnottyler.blogg.se/

N

Men gjorde jag ;) haha i alla fall fan jag kommer nej nej tänkt på något äckligt



2009-11-18, 15:17:38

marresarre

haha jag vet.. han lät "aaaaaaaaaaaaaaaah! SHIT!" när han kom också? vem gör det!? haha



2009-11-18, 22:48:25 URL: http://imnottyler.blogg.se/

Jebi

Hahahaha. Jag tror att dom klippte bort "tkr du om min kuk i dej?".. jag kommer inte ihåg det iallafall. Men HAHA iallafall. jag skrattade tills att jag DOG.



2009-11-19, 04:00:14 URL: http://andradelen.blogg.se/

marresarre

haha jaa så kanske det va! jag skämdes :P



2009-11-19, 13:26:13 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?