lördag (känns som måndag)

2009-11-14, 19:39:14 / Kategori: Allmänt
Tjudiluu!

Nu har jag lämnat mitt CV till rätt person på donken i norra sköndal för tredje gången! Jag hoppas verkligen jag inte är så invalid att ingen vill anställa mig.. nu behöver dom ju faktiskt personal med tanke på att jessica och louice ska till thailand och vad jag vet många fler, hihi.

Jag åkte till ringen och prövade två "klänningar" på h&m. Ett fodral fast med långa ärmar som jag har velat ha superduperlänge! Och en trekvartsärmad stickad klänning med "guldpluppar" på axlarna och bak i ryggen. Fint fint, dock alldeles för dyrt.

Och såklart hittade baby ett par air max's (dom vita/limegröna som jag suktat efter!) på blocket och självklart så kostar dom bara 800 kr! Jag vill ha.. om man ändå vore rik. Ska jag satsa på bloggen kanske? ;)

oh lord, won't you by mee..


Nu ska jag sätta mig hos calle och titta på simpsons och sen tvinga med honom till konsum för att köpa middag!

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?