lördag eftermiddag

2009-11-21, 18:52:58 / Kategori: Allmänt
Var i stan nyss med Carl Olof och testade ett par timberlands. Dom satt lite som doc martens (-ins?) eftersom jag har ganska smala vader. Men med ett par svarta/vita sockar till leggins så kommer det se koolt ut! Jag hoppas bara att tjejen som säljer dom har kvar dom för dom kan inhandlas till ett pangpris hoho!

Jag hittade också världens finaste klänning på H&M, en liknande som Nadia har från monki som jag blev helt kär i. Finns inte på hemsidan dock.. Men den är superfin och jag vet att ALLA kommer ta slut nu på onsdag eftersom det är löningsdag (inte för mig dock)

Har någon sett New Moon än? Den verkar lite dålig.. eller dåligare än twilight. Den fick bara två av fem i metro igår. Synd.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?