im your biggest fan, i'll follow you until you love me

2009-11-10, 14:10:35 / Kategori: Allmänt
Efter en god natts sömn och frukost på sängen så sitter jag och baby och lyssnar på spotify och är inne på varsin dator. Det är kärlek det <3 haha

Jag vill göra en önskelista, kanske ge mamma bloggadressen så hon kan kika in och kolla vad jag vill ha. Eller så skriver jag bara en önskelista men det är så tråkigt... Jag vill göra nåt produktivt istället för önskelista! Typ klippa ut bilder på vad jag vill ha, klistra fast på ett stort A3 och sen posta till mamma? Det vore koolt..

Idag skall jag göra en överklagan hos socialförvaltningen efter att ha blivit nekad försörjningsstöd, för nu har jag fått mina papper från skatteverket! Vuxenpoäng + pundarpoäng..?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?