If you f**k with me i'm gon dash the curry

2009-11-05, 12:00:27 / Kategori: Allmänt
Jag är 30-70 på att klippa mig som Rihanna. Problemet är att jag är vit som en lax-mage och rihanna är svart (mulatt?). Färgar jag håret svart (eller väldigt mörkt) så kommer jag se ut som en flata om jag inte börjar sola solarium regelbundet = hudcancer, vilket inte är värt för en god damn haircut! Jag är kluven.. som mina toppar! (haa)

Och så har jag hittat världens finaste halsband på H&M, äntligen har dom lite coola halsband! Och så hittade jag coocoo-butiken! Tror jag.. den ligger iallafall på tjärhovsgatan (?) eller tvärgata till folkkungagatan.. Finfina saker och jag vill ha mycket därifrån.

Jag vill också har en korsett från kappahl (heter det korsett när den bara går till revbenen?) och så vill jag ha ett svart fodral och en magväska från AA. Och så vill jag ha nya näsdukar att ha i håret, jag vill be morfar såga upp stora trianglar i plywood och inhandla dekorationsfärg och små penslar och clips för att kunna göra egna örhängen och halsband... Jävla pruttvärld! Måste allt kosta pengar?


laxmage

 

Nu ska jag lyssna mer på m.i.a och så småningom klä på mig och försöka få tag på nattkatt för att hämta mian välförtjänta cash!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?