Ibland kan man undra...

2009-11-23, 01:41:19 / Kategori: Allmänt

För ovanlighetens skull så gick jag ut på loftgången och rökte helt ensam. Det händer dom gångerna jag är hemma, alltså ungefär 1-2 gånger i månaden.

När jag har suttit ute på den lilla svarta stolen och blossat, så har jag tittat runt lite och sett att lägenheten snett mittemot min tittar på porr. Det är inget självklart, men man förstår ju eftersom det är massa beiget hudfärgat som "guppar" på en stor plasma tv.
Utanför lägenheten står en barnvagn.

Jag kan inte låta bli att undra om det är pappan i familjen som sitter och drar en runk sådär på nattkvisten eller om familjen har en äldre son? Jag har inte sett så många tonåringar som bor i denna byggnad, så jag drar slutsatsen av att det är pappan som tittar på porr. Vart håller då mamman hus? Vad har pappan för ursäkt när mamman kommer ner för att ta ett glas vatten och ser att hennes fästman sitter och tittar på porr? Om man drar slutsatsen att det är sonen som tittar på porr, vad säger då mamman/pappan om någon av dom kommer ner och ska ta ett glas vatten? Vad säger man då?

Någon av dom borde ju ha en backup som t.ex. vara beredd på att byta kanal eller typ "oj jag råkade somna i soffan när jag tittade på playboy innan 00.00"




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?