I say a little prayer for you

2009-11-28, 01:14:30 / Kategori: Allmänt
Ooooooh New meewn. Bra film men ACK så corny allt kan va.. I salongen fanns det bara tjejer (någon pojkvän hit och dit) och två spanjorer bredvid mig som under reklamen satt och halvskrev "LA LUNA NUEVA! LA LUNA!"

Hur som helst, jag hittade en blogg som var helt absolut otroligt inspirerande (ja jag får mina klädinspirationer från bloggar jag också!) och tjejen som har den är sååå j*vla snygg. Den är dock ointressant förutom alla hennes outfits och sneakers hon har. Djamila heter hon, <-- klicka där

Jag har ett mål. Jag skall hitta fina handskar, en duglig roapchain (gulan verkar inte ha längre) och nya skor plus massa massa nya tights och linnen och tröjor och AAH

Man kan ju alltid drömma..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?