Haha

2009-11-23, 13:34:56 / Kategori: Allmänt

Ikeas julreklam är rolig, jag skrattade lite åt den nyss. En pojke som ger sin mamma, mormor och morfar en varsin smörkniv som är helt vanställda och dåligt gjorda. Sen får man se "dagen innan" då han varit på ikea och köpt smörknivar och sen suttit i garaged och vanställt dom med flit så dom ska tro att han gjort dom själv hahaha!



Igår somnade jag inte förän kl 6 på morgonen. Jag ska aldrig någonsin titta på skräckfilm igen! Jävla Paranormal Activity. Jag var helt säker på att det va någon som andades på mina fötter vid femtiden.... Men! Jag vaknade klockan elva och sedan tolv och nu har jag duschat och grajjer så jag tog mig upp iallafall.

Om sega Nadia blir klar snart så bär det av till stan och H&M på drottninggatan för där, ja där mina barn, ska jag inhandla en klänning och sammetstights =)

(och imorn får jag mina timberlands för bara 400 riksdaler!)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?