goodmorning

2009-11-19, 13:23:18 / Kategori: Allmänt
Usch. Vilken skräcknatt. Mitt knä gör inte ont om jag ligger på mage, vilket är en position jag aaaldrig somnat i och sedan vaknat i. Det betyder alltså att jag vaknar liggandes på sidan vilket också betyder knä-smärta. Det gör så ont och knät är så stelt att man inte räta ut det efter att man böjt det. Jag kan heller inte ligga på rygg för då är knäna åt "fel håll"... i-landsproblem..

Så när jag är typ 40 kommer jag behöva sjukskriva mig och förpensionera mig pga mitt knä?

Jag hoppas baby vaknar snart för jag har tjatat och tjatat om att vi ska se Paranormal Activity men vi har inte vågat på natten.. Så vi ska se den på dagen idag istället! yaaay

Jag hittade ett par timberlandkängor också på blocket för 500, sen när jag mejlade henne så kan jag få dom för 400 och det är ett rejält kap eftersom dom kostar 1500 som nya. Dock måste jag testa såna i butik eller nåt.. dom har en tendens att ge en klumpiga fötter..

dom ser ju inte stora ut?

Jebi

Jag fick ett par sånna i typ 6an. Lite för stora tror jag. Fick dom mest cp skavsåren någonsin. DOM ÅT UPP MINA HÄLAR totalt :-( bara på vägen till skolan!! 5 minuters gångväg. Så elisabeth fick plåstra om mig. Gick hem i bara strumpor. Aldrig använt dom efter det. Alltså en gång.



2009-11-19, 19:15:17 URL: http://andradelen.blogg.se/

marresarre

jajuste.. jag glömde bort att dom är rätt så skavsårsvänliga. men fortfarande coola! hihi.. det kanske för att du hade för stor storlek också? vet ickee! <3



2009-11-19, 20:03:36 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?