Fin, nyrenoverad lgh på Södermalm, 2900kr/mån

2009-11-26, 22:27:33 / Kategori: Allmänt
Kan det inte finnas en sådan, och jag är först i kön och får den direkt på bara några dagar. Det vore så underbart! Fatta att min uppgift här i livet tills jag fyller 25 är att leta och hitta nya lägenheter i bättre och bättre lägen. Jag kommer bli som Rocky.

Nu har jag mejlat lite på blocket, dom sämsta lägena jag sett. Anmälde mig på en lägenhet på Skarpnäcks Allé på bostad.stockholm.se och hamnade på 63e plats så jag hoppas att det finns någon som vill skicka mig på en visning och sen att alla tackar nej. Blev förvånad över att det var så få som hade anmält sig..

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ända sedan studenten har jag hela tiden haft två saker i skallen: Hitta jobb och hitta lägenhet




helt jävla omöjligt...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?