#&%!!@

2009-11-24, 22:51:11 / Kategori: Allmänt
* Timberlandskorna var "små" 39or - jag fick skavsår efter en timme

* Gick till swedbank och skulle betala hyran själv för första gången. Det är ett nummer framför mig och när det är min tur (eller halva turen tanten hade) så pajar deras datasystem och ingen kan göra nåt

* Köpte sammetsleggins på monki, provade dom när jag kom hem till calle, dom var för små så jag fick springa tillbaka lite snabbt och byta till en större storlek (vilka var dom enda som fanns kvar). När jag sätter på mig dom är ett ben ca två-tre cm för kort så jag måste gå tillbaka IGEN

* Jag brände mig på ugnen så jag har ett stort svidande märke på handen

* Kycklingen vi skulle äta till middag såg helt underbar ut på bilden men blev inte alls speciellt gott när vi gjorde den själv. Det såg vidrigt ut eftersom vi fick bitar med inget kött på och med hela "bröstkorgar". huuua...

* Klockan nio imorgon ska jag va på sensus igen för att prata om.. tja.. ingenting..

* Jag somnade i calles soffa och nu är jag på skitdåligt humör

Så mycket fel under en dag.. Då borde jag har tur imorrn?






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?