don't let them say you aint beautiful

2009-11-01, 13:35:53 / Kategori: Allmänt

Åh jag tittade på rikauteliggare-bloggen och hon är så snygg och har så fin klädstil.. jag önskar jag också kunde gå i sånadär klackar (jag är för lång och går som en giraff)

Jag tittar på Made om ett cheerleadinglag, en tjej gråter hela tiden och är värsta mesen. Och så tvättar jag, jag behöver rena underkläder efter att jag märkt på kvällen att jag tagit på mig skitiga underkläder.. äckligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag vet att jag har ganska mycket att göra imorn iallafall. Gå till äckliga Sensus, ringa min socialsekreterare, åka till skolan och lämna in böckerna som är försenade + en kopia på betald räkning.

Igår "gluggade" jag och baby på Clockwork Orange (efter att calle berättat att han sett fyra killar varit utklädda till dessa) så vi laddade ner den. Den var helt okej, jag borde varit lite piggare helt enkelt.

Klockan 9 börjar min dag imorn. Min dag idag börjar inte förns klockan sex när min ögonsten slutar jobbet. Här hemma finns det inget jag kallar "liv" så just nu är det natt.

Oj vad glada vi var!


clockwork orange




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?