Dagens goda gärning

2009-11-20, 23:00:45 / Kategori: Allmänt
Jag skulle träffa foffi idag. Hon smsade mig igårkväll och frågade om vi kunde ses, så jag steg upp klockan 13 "imorse" för att fixa mig och springa över till henne på söder. Men först för att checka att hon är hemma så ringer jag henne. Jag förklara att jag måste lämna nycklarna till calle först innan jag åker till henne. Hon svarar

-"va? vadå har jag sagt att vi ska ses idag?"
-"va?..ööh.. OJ!! HAHA!"


Alltså så har jag hela tiden trott att det var foffi som hade frågat om vi skulle ses men det var ju såklart sofia andré som jag hade pratat med!

Dock slutar inte dagen där. Jag tänkte att jag inte orkar gå runt i stan med min "väska" som var full av grejer, så jag tänkte att jag skulle gå hem till baby (som var på plays) och lämna väskan. Jag ringde såklart på först för jag ville inte bara låsa upp dörren helt plötsligt för det skulle kännas ohyfsat. Calles 92åriga granne öppnar då dörren och säger sorgset "-det har hänt nåt med mig". Jag blev lite orolig och började fråga henne om hon gjort illa sig, om hon behövde ringa nån, vad som har hänt etc. Jag fick då komma in hos den trevliga damen och hjälpa henne ta reda på vad hon skulle göra åt saken. Det slutade med att jag ringde taxi sthlm. Vi åkte till SÖS och jag satt där och väntade med damen tills det var hennes tur att besöka läkaren!


Jag blev kallad ängel flera gånger

flipparN

Det heter Playz, med Z..



2009-11-21, 01:28:09 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?