crybaby

2009-11-13, 17:05:36 / Kategori: Allmänt
gah, på bussen låg världens sötaste mulatt-bebis i sin vagn då hennes pappa lät henne lyssna på musik i mp3n.
Men.. jaa, MEN. Bebisen börjar gapskrika och gråta och jag får ont i öronen och håller på att bli galen! Dock satt jag bara och log för hon var så söt.. det är nåt med mulatt-bebisar. Sjukt fint anlag med vitt+svart, haha!

Jag åt kebab med baby, gott gott, dock blev det en rush från bussen hem för ett besök på toaletten. Det kommer små varningar när man fortfarande är i stadiet då man inte kan bajsa hos pojkvännen.

Okej, jag skulle skriva om nåt som jag tänkte på på bussen, men så ba *poff* försvann det. Det var ju kul, tror jag.. minns inte.

Tror det blir en powernap med hopp om att sminket är kvar som det är nu.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?