Coraline

2009-11-07, 20:36:59 / Kategori: Allmänt

Yoddle-yoddle
Jag tittade precis klart på filmen Coraline. Jag såg den i somras nångång (ensam då också hum..) och blev faktiskt lite rädd.

Den handlar om en liten tjej som heter Coraline vars föräldrar är jättetråkiga, aldrig lyssnar och bara jobbar hela tiden. Hon hittar en liten dörr bakom tapeterna i deras nya hus, och på natten går hon genom dörren och kommer fram till sitt eget hus fast mycket finare och färggladare. Där finns också hennes föräldrar fast mycket roligare, färggladare och lagar massa god mat typ. Och allt i den "bra världen" har knappar som ögon. Hur som helst så visar det sig att den andra mamman är galen barnätare typ.

Jag tycker den är jätteläskig på ett barnligt sätt. Den är hur som helst cool och ni borde se den helt enkelt!



snart ska jag åka till calle och förhoppningsvis göra varm choklad med grädde =)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?