aaah

2009-11-29, 14:01:09 / Kategori: Allmänt
Nyduschad, sökt jobb OCH sökt lägenhet. Dock bara på mejl så det lär ju inte hända nåt. Efter helgen SKA jag ringa några och fråga om dom fått mitt cv (som sensus säger att man ska göra)

Idag/ikväll är det lussefika hos baby! Något jag alltid längtar efter när julen börjar närma sig är just lussebullar, julmust, pepparkakor, julmat, tända ljus i mörkret, glögg - allt såntdär som doftar JUL!

Jag hoppas också att jag får de julklappar jag önskat mig.. Det är inte speciellt mycket utan bara "behöver"-saker som kaffebryggare, kokbok, gymkort, nya hörlurar, pengar, presentkort etc. Igår önskade jag mig den stickade söta polotröjan från Bik Bok av Calle då jag inte hade råd att köpa den själv haha. Får hoppas på att den finns kvar då =) (calle - storlek medium i grått ;) )


Bilder från förra årets lussebak hos Natalie, min kerub


Natt

haha jag satt faktiskt och tänkte på det där här om dagen, fan vad synd att vi glömde ha i kesellan. vart lite för torrt!



2009-11-30, 11:18:36

marresarre

att du minns det haha, men dom blev goda ändå ju, iallafall vad mina smaklökar vill komm ihåg =)



2009-11-30, 19:03:07 URL: http://imnottyler.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?