what's your mission

2009-03-19, 00:21:03 / Kategori: Allmänt
Jag lyckades faktiskt somna rätt rejält! Vaknade av att min man ringde mig klockan sju, så jag åkte till honom för att få mysa lite, äta korvmackor och dricka te. Som tur är så är jag faktiskt sjukt trött nu också, brukar ju alltid vara pigg så himla länge efter att ha sovit på dagen. Jag älskar iofs att sova, men hatar ju att sova ensam.

Jag har fått en idé (eller, det är Nadias gamla idé egentligen) som ni flickor ska få hjälpa mig med! Jag skall göra en kalender med sexiga/knäppa/söta outfits (på mig själv såklart) och ge till min man på sin födelsedag. Jag har nog lovat lite för mycket och har sagt att han ska få det, men det blir ju askul! Nån som är på att hjälpa..? hihi

Nu är det Jimmy Kimmel Live och jag ska krypa ner i sängen och sedan vakna av en full Natalie som slinker in på rummet. Godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?