310309

2009-03-31, 21:44:05 / Kategori: Allmänt
Imorrn är det fan första april. Jag kan garantera mig själv om att jag kommer bli april-lurad med nåt jättejobbigt skämt som jag verkligen går på stenhårt.. Det är så pinsamt när man blir aprilad riktigt fult, jag brukar alltid gå runt hela dagen och inte lita ett skvatt på folk omkring mig haha.

Hur som helst, gårdagen var faktiskt hur rolig som helst! Började med förkrök på söderhof med Lisa och Soffe, och sen bar det av till Blue moon bar där det vaknades skiva för walthers nacka. Kände inte många, men hängde såklart mest med tjejerna och med min man. Det blev väldigt mycket öl, en alldeles för dyr drink och väldigt mycket skaka rumpa på dansgolvet. Och jag kan verkligen inte dansa!! Jag tror att jag kan, men icke... Så jag brukar alltid bli lite nervös när jag tänker på att jag har dansat som en apa (då min man är sjukt duktig) och fnissa lite för mig själv då jag inser hur jag sett ut på dansgolvet. Vi tappade bort alla andra, så vi tog en taxi till söder och hela dagen idag har vi sovit, ätit och bara lyssnat på mitt gnäll över hur bakis jag är. Och fortfarande är för den delen också. Bläsh.

Tack för igår mina fina vänner! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?