290309

2009-03-29, 23:34:17 / Kategori: Allmänt
Ååh vilken mysig helg jag har haft! Eftersom min man var ensam hemma hela helgen så har vi myst mest.. Åkte till min bror på fredagen men orkade inte vara kvar, så jag åkte till honom och mös och åt massa godis och gott. I lördags glömde jag totalt bort kalaset för elin, ida och maria så jag kände mig mest dum.. Åkte iallafall till jobbet för att hämta ynka fyrahundra svenska riksdaler (då jag egentligen skulle fått 600 eftersom jag jobbat nio timmar men fick bara betalat för sju........) så jag åkte in till stan efterår lite snabbt och köpte en väska på Beyond Retro som jag har letat efter! Den är helt perfekt hihi. Det blev en stund hos Elin och Ida (en bit tårta och ett glas bål) och sen blev det av till söder för att mysa med några grabbar under Earth Hour. Självklart blev det donken till middag, och ännu mer godis och den obligatoriska drycken: apelsinjuice. Jag har blivit lite smårund runt låren och rumpan och jag älskar det!

Idag bar det av till Ö&B för att handla skyddsglasögon till min och lisas outfit på calles skiva imorrn. Vi kommer vara ganska tråkiga eftersom vi kommer se exakt likadana ut med snickarbyxor, vit tröja och skyddsglasögon men vi kom verkligen inte på nåt annat. Det bar sedan av till coop för att för en gångs skull laga riktig mat (jag och calle äter chips, godis, glass, donken, paj, läsk och te varje gång vi ses) så det blev samma mat som vi käkade på alla hjärtans dag, mest gott.

Hur som helst, är faktiskt taggad till imorrn då jag kommer göra det omöjliga och faktiskt vara full i min mans sällskap! haha.. elakt men sant..

Godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?