210309

2009-03-21, 12:49:30 / Kategori: Allmänt
Ja, då har man vaknat bakis och helt kluven angående italienresan. Men, jag tog mod upp till öronen och ringde min tränare och sa att jag är sjuk.. Det är inte det enda, nu måste jag åka till Farstas akutvårdcentral och fixa ett läkrintyg för 140+200 kr (hellre det än att betala 2000 för resan).. Så jag har alltså tid 14.30 i farsta.

Hur som haver där trosorna skaver. Fan vad jag aldrig aldrig aaaaaldrig mer ska ha fakking klackar i mitt liv. För det första såg jag säkert ut som en jävla struts, iallafall i slutet av kvällen då jag åkte hem för att jag hade så fruktansvärt ont i fötterna!! Jag vrickade fötterna minst sex gånger, och höll på att ramla utanför tuben i bagis. Pinsamt. Nu, såhär på "morgonen", så kan jag inte ens gå ordentligt pga min smärta i fotsulorna.
Jag hade iallafall hur kul som helst igår, jag har saknat er flickor! Träffade ju tillochmed Amanda och Julia, så jäkla härliga flickor! Så himla tråkigt att jag fick så ont.. Jag var skitförbannad när jag kom hem för jag ville verkligen vara ute hela natten, inte komma hem halv ett liksom.. På onsdag blir det väl utgång igen kanske? Ska försöka få med mig calle!

Nej, nu måste jag fixa mig och börja röra mig mot Farsta om cirkus en timme. ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?