200309

2009-03-20, 14:35:44 / Kategori: Allmänt

Jag är så trött, så trött. Sömnigt trött alltså. Ville bara sova hela dagen men en annan hade prov klockan ett, så nu har jag varit hemma ett tag och fått i mig lite mat och badat.. Innerst inne vill jag åka på en rejäl förskylning innan Italien så att en del av mig kan säga nej till resan. Nu när jag är frisk "måste" jag följa med, jag vill egentligen inte.. Varför vet jag faktiskt inte, har bara ingen lust liksom. En annan del av mig tycker det ska bli kul med träningsläger. Men men.. Jag måste hur som helst börja tvätta och packa redan idag typ...

En sak som gör mig så sjukt arg, stött och sårad är när ni säger sånt till mig, även om det är på skoj eller en "punchline" så vill jag inte höra sånt. För det första så är det inte mig ni ska komma till om ni saknar honom, det är honom ni ska "skoja" med och säga sånt till. Inte till mig, för jag vill inte att ni ska komma till mig som om det vore en väckarklocka.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?