180309

2009-03-18, 15:41:26 / Kategori: Allmänt
Onsday its the lill lörday och jag har fortfarande inte snappat upp gnistan att gå ut eller nåt. Har heller inga pengar, eller mer att pengarna räcker till fyra öl och inte mer. Är hemma, tittar på vänner, ska nog sova, eller göra lite te. Kanske plugga lite? Fast det kan jag göra sen för jag är så sjukt trött.. Ni vet när ögonlocken bara hänger.

Jag har blivit värsta dramaqueen, gör en höna av en fjäder och gråter och jag vet inte vad.. Även fast det kändes bra att vinna så var jag faktiskt ledsen på riktigt, men hade jag inte visat lite tårar hade det varit krig även nu.

Nä, jag ska gosa ner mig i sängen med en kopp te och titta på Fresh Prince (vilket jag älskar och har älskat sen jag gick i fyran)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?