130309

2009-03-13, 14:08:39 / Kategori: Allmänt

Yes! Jag lyckades komma upp imorse, men hade en sådan fruktansvärd huvudvärk på religionen att jag inte orkade lyssna mer utan la mig bara ner och försökte gnugga bort huvudvärken. Även fast jag glömde mina idrottskläder så var jag faktiskt med idag, för det var basket och jag ÄLSKAR basket!

Hur som helst, jag har som vanligt packat alldeles för mycket kläder för att vara borta i två dagar.. Men man måste ju faktiskt ha lite byten liksom. Bussen går klockan fem, och det ska bli så mysigt att bara sitta på bussen med min man i mörkret. Så himla bäst att jag får träffa min mor idag! Och Sara också för den delen, vi skall förhoppningsvis åka till henne imorrn och laga middag och typ dricka vin eller nåt. woho!

Nu ska jag bara slänga i mig nåt att äta, sen blir det av till mami!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?